Logitech Mini Boom zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech Mini Boom zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Annelies De Ruyck 06-02-2015
Geschreven voor: Logitech Mini Boom zwart

Ik heb een paar weken geleden het toestel aangekocht en ben nog altijd heel erg tevreden. Door de heel duidelijke en beknopte handleiding kan je de boom erg gemakkelijk met je smartphone of tablet koppelen. Het wijst zichzelf eigenlijk allemaal uit. De app bij het toestel is zeer handig in gebruik. Bovendien is de geluidskwaliteit subliem en de batterij lijkt het urenlang te kunnen uithouden. Ik overweeg zelfs een tweede boom aan te kopen om van mijn smartphone een perfecte stereo-installatie te maken. Een echte aanrader!

hoogie35 15-08-2015

Annelies,
door 2 naast elkaar te zetten hen je geen stereo, enkel dubbel mono. De geluid sporen gaan door dezelfde golflengte. Aangezien dit een "360" geluid is zal je alleen je centjes verspelen. toevallig heb ik hem vanmiddag gehoord en het klinkt al aardig "surround". Wel een super geluid.

groet.